Alla inlägg under december 2012

Av Olivia West - 31 december 2012 16:10

Hej nu ska jag till några kompisar och fira ny år där! E hittills har jag bara på mig klänningen och lockat håret! Det är jätte snyggt! Men min dator är sönder så jag kan inte lega ut några bilder så jag har inte lagt ut någon bild på mig och Daffe. Hej då <3

Av Olivia West - 29 december 2012 21:58

Hej det har varit jul och jag har fått en iPhone 4s och jag har fått 4 st skal till den.Idag är det lördag och jag har varit på hoppkurs på stallet och jag fick rida Daffe, han är vit men idag var han grå för att han var så blöt av snö. jag och min kompis fick stå och gunga halm på honom, för att han skulle bli torr! (Men imorgon ska jag ta med en vattenskrapa.)Imorgon ska jag till stallet igen och ha extra lektion det är jättekul!!På onsdag ska jag och en kompis åka till gränby centrum!!Hej då! Kommer en bild från stallet:)

jul

Av Olivia West - 23 december 2012 11:58

hej idag är det söndag och i morgon är det julafton!♥

vi ska till farmor men först ska jag byta julklaper med en bra ven!♥

ska blli jette kul!

och jag har en fråga till er vad önskar ni er mest av alt i jul klap?

(Jag önskar mig en iphon 4 !♥

Av Olivia West - 15 december 2012 09:21

JA,nu är det lördag jag ska gå på julfest hos en nära kommpis der ska bli jätte kul!

jag ska börja med ett nyt tema.Det är:.......kläder det som jag ska ha på mig varja dag.

Idag ska jag ha på mig:på julfesten ska jag ha på mig en kläning som man ser ut som mickan från solsidsan!

Men festen börgar kl:17 00

Så först ska jag ha : en skorta som tjejer ska ha och rosa röda byxor!'

    



                      HEJ DÅ!

Av Olivia West - 15 december 2012 09:21

JA,nu är det lördag jag ska gå på julfest hos en nära kommpis der ska bli jätte kul!

jag ska börja med ett nyt tema.Det är:.......kläder det som jag ska ha på mig varja dag.

Idag ska jag ha på mig:på julfesten ska jag ha på mig en kläning som man ser ut som mickan från solsidsan!

Men festen börgar kl:17 00

Så först ska jag ha : en skorta som tjejer ska ha och rosa röda byxor!'

    



                      HEJ DÅ!

Av Olivia West - 10 december 2012 17:07

det här är vårt pepparkakshus:  

Av Olivia West - 8 december 2012 08:28

hej,Idag är det lördag och den dan liger på 3 plats på mina favo dagar !

Det här är min lista:

1:fredag (Roliga emnen i skolan.Och kort dag)

2:onsdag (Jag är altid glad den dan (typ alltid))

3:lördag (Uppe extra lenge.GODIS Och mammas IS COHOKLAD fram för tv )

4:tisdag (Jag rider )

5:torsdag ( är oftast hema hos någon i  men klass(jätte roligt))

6:söndag (tittar ofta på sol sidan)

7:måndag (skolan börgar igen :p (men jag gillar skolan)

Men i alla fal på söndag är det andra advent och mamma jag och min syrra ska bara pepakaks HUSSS! jippi!

PS:jag är leddsen att jag inte skrev något föra veckan  

Presentation

Hej! Jag heter Olivia West det här är en blogg om allt som händer i mitt liv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du misslisibell?
 vem är hon?
 hon är bäst
 hon är inte så bra
 hon är väl ok
 vet inte vad jag tycker

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards