Alla inlägg under november 2012

Av Olivia West - 29 november 2012 07:50

Hej,idag ska jag hemta min syrra (jag gillar inte det).

Men i alla fal igår va jag på utveklingsamtal jag  va godkänd.

Men det snöa när mamma och jag gick hem och nu när jag vaknade va det masor eller ganska mycket!!!!

                 Har det kommit nån snö hos er skriv svar som en komentar!!!!

Av Olivia West - 28 november 2012 07:43

Hej

idag är det den bästa dan på veckan.

Jag vet inte färför men den käns så himla bra på något set.

Idag har vi roliga emnen också i skolan de är dehära emnena som vi ska ha.

Vi ska ha : engelska,musik,no,so och sedan svenska. Jag ser mest  imot musiken  

och jag ska ha utveklingsamtal är lite nervös men inte så. De är bra att jag har en så snäll fröken.

Det va allt från  morgonen ses senare. Haen så bra dag så ses vi senare Hejdå !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Olivia West - 27 november 2012 20:32

Hej,

Idag va det en rolig dag!

På skolan va det inte en helt normal dag, det va så att min fröken va borta. Hennes dotter va sjuk så hon va hemma.

Då hade vi en vikarie.Hon va jätte snäll!<3

Det är onsdag imorgon då har jag utveklingsamtal!!(det kommer nog gå bra men en då!!!!)


Just det, idag red jag. Jag fick inte den snabbaste hästen men han är söt, gillar mat och älskar att bli om pysslad!

idag var han va ganska snabb eller snabbare en vad jag trodde.

 NU ska jag gå och lägga mig kl:20.45. Är trött.

GOD NATT  

Av Olivia West - 27 november 2012 07:45

hej 

Idag är det tisdag och jag sk rida det ska blli jätte kul.

Idag har vi de hära emnena i skolan:Matte,elevensval,so,svenska och idrott.

jag ser mest fram imot idrotten

Men jag ser mest imot RIDNINGEN!

Hejdå!<3


Av Olivia West - 26 november 2012 19:21

   Hej, förut så berättade jag att jag har möblerat om mitt rum. Så här ser det ut!:p!<3

Av Olivia West - 26 november 2012 15:07

Hej alla som ser det här inlägget.

Idag va det en helt vandlig dag eller nästar en tjej i min klass hade fylt år.Så hon hade fåt LÖSNAGLAR så snyggt!!!  

Men alla va lite tröta så ja hon blev lite arg men hon brukar vara värdens snällaste FRÖKEN!!!!<3

Jag ska rida imorgon ska bli jätte kul!

Hej då måste sluta skriva ska vara med min BFF!  !<3

Av Olivia West - 26 november 2012 07:57

Nej ny vecka börjar skolan ååå vad jag längtar till jullovet.

men i alla fal jag och mamma möblerade om mit rum det blev jätte fint jag är nöjd!  

Har svenska,engelsak,matte och so idag.Ser inte fram imor matten.Men matte kan va roligt.

 ska koma med fler bilder!


Kram!


Av Olivia West - 25 november 2012 16:57

                                               HEJ!

I helgen sov jag över hos min BFF det va jätte kul!

Vi åt pizza och sen käka vi liiite godis fram för tv:en  

Sen kl:21.30 blev vi för trötta så vi gick och la oss!

Jag var inte så nervös. Men annars så brukar det va lite läskigt att sova över hos kompisar!  

Presentation

Hej! Jag heter Olivia West det här är en blogg om allt som händer i mitt liv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du misslisibell?
 vem är hon?
 hon är bäst
 hon är inte så bra
 hon är väl ok
 vet inte vad jag tycker

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards